Historien om...
Här finner du några historier om mina fotavtryck i marknadsföringsvärlden
-
Sockerfritt blir tandvänligt
Efter utdragna diskussioner med KO fick vi skriftligt tillstånd att berätta vad Pix halstabletter innebar för konsumenterna i stället för att berätta vad de inte innehöll. Läs mer här.
-
Läkerol makes people talk
Historien om hur Läkerols pay-off skapades och etablerades som ett begrepp nästan lika välkänt som varumärket. Läs mer här.
-
De fyra första reklamfilmerna på temat Läkerol makes people talk
-
Lions för samhällsansvar och livskvalitet
Lions internationella motto blir inte så lätt att förstå när det översätts till svenska. Därför skapades ett svenskt motto som med fem ord sammanfattar organisationens mål. (Givetvis ett jobb som gjordes ideellt). Läs mer här
-
Reklambyråer jag varit uppdragsgivare hos 1969 - 2012
Se listan över en byråer jag samarbetat med under åren 1969 - 2012.